მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით . გავეცანი და შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტი რომელიც მოსწავლეს საშუალებას მისცემს დაგეგმილი სამუშაო სტრუქტუირებულად შეასრულოს. ასევე გავეცანით და შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო რუბრიკა, რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება ჯგუფის მიერ შესრულებული სამუშაოს შეფასებაში. შესწორება შევიტანეთ შეფასების დროის ჩარჩოში, აღვწერეთ შეფასების მეთოდები. პორტფოლიოს შეფასების რუბრიეკით კოლეგებს შევუფასეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი განმავითაღებელი კომენტარით.
No comments:
Post a Comment