ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზხრისით.განვიხილეთბ შეფასების ხუთი სტრატეგია,თითოეულ სტრატეგიაში მოცემული შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები გავეცანით შეფასების მეთოდებს და ინსტრუმენტებს, რომელიც მორგებულია საპროექტო აქტივობებზე. შევქმენი მოსწავლის საჭიროებაზე მორგებული შეფასების ინსტრუმენტი. გავაკეთეთ პროექტის პრეზენტაცია, რომ გავაცნო აუდიტორიას ჩემი ნამუშევარი
ზოგადი შეკითხვა აზროვნების წამახალისებელი შეკითხვაადა მოიცავს ერთი საგნის ქვეშ შესწავლილ რამოდენიმე თემას.
ReplyDeleteთემატური შეკითხვა ღია ფორმატისაა ,მკაფიოდ უკავშირდება ამოცანებს.
შინაარსობრივი სეკითხვა ყურადღებას ამახვილებინებს ძირითად ცნებაზე ,რათა ხელი შეუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას.
შეკითხვა კარგია,თუმცა ჯობდა უფრო წამახალისებელი ყოფილიყო.
ReplyDeleteკარგი თემატური შეკითხვებია, ხელს უწყობს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარება,მოითხოვს ვიწრო და განსაზღვრულ პასუხებს.
საკვანძო შეკითხვა ხელს უწყობს უპასუხონ თემატურ შეკითხვებს.